miércoles, 9 de julio de 2014

somnis críptics i comportaments execrables

avui he tingut un somni
L’amiga m’acompanyava, però em deixava fer,
al meu aire, com altres vegades.*
Descobrí amb estranyesa què era el que estava fent,
no era ni de prop el que m'imaginava.
Una gentada arribà de sobte, i em barrà el tornar...
                                                o el trobar al·legació.

ahir vaig tenir una conversa
Se’m va confirmar el que una amiga m'havia dit.**
I em vaig esgarrifar.
Sóc molt tolerant.
Amb els altres.
Si m'he de fer mal a mi mateixa ja m'ho faig jo,
gràcies.

*Gràcies a totes les amigues que acompanyen.
**Gràcies a totes les amigues que adverteixen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por comentar, ¡vuelve cuando quieras!
Las puertas están abiertas*.

*Por eso, aunque "¡Vamos a morir todos!" no tiene que ser todavía.